20 sierpnia 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam Was serdecznie! :) Nareszcie przygotowałam zestawienie części zdobyczy "z drugiej ręki", jakie udało mi się wyszperać w ostatnim czasie. Pierwszą z nich jest dziewczęca i nieco romantyczna spódnica w drobną łączkę. Spodobało mi się w niej połączenie kolorystyczne, krój oraz kobiece rozcięcie. Właśnie takiego modelu szukałam. Drugą rzeczą jest uroczy płaszcz wykonany z imitacji zamszu. W przypadku tego produktu, przekonał mnie nie tylko kształt, ale i oryginalne, dzwonowate rękawy oraz piękny kolor baby blue. Dodatkowo, skusiło mnie to, że można go prać w pralce. Nie ukrywajmy, jasne okrycia wierzchnie uszyte z wspomnianego materiału lubią się brudzić. Wracając jednak do tematu, kolejną rzeczą jest koszulka, którą kupiłam z myślą o pracy już jakiś czas temu, ale jakoś zapomniałam ją tutaj pokazać. Zainteresowała mnie z powodu pozytywnego sloganu, oversize'owego kroju, a także ciekawych rękawów - zdobionych frędzlami. Ostatnim już produktem jest sukienka o kroju baby doll. W jej przypadku oczarował mnie nie tylko dziewczęcy krój, czy długość przed kolano, ale przede wszystkim połączenie barw, aztecki motyw, długie, dzwonowate rękawy i dekolt w kształcie litery "V". Dajcie znać, czy coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Wkrótce pokażę więcej. :) Przy okazji podzielcie się swoimi zdobyczami. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)

NN

NN

Peacocks

Only

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.