30 sierpnia 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Cześć! :) Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zdobyczy "z drugiej ręki". Tym razem skusiłam się na wzorzysty, dopasowany płaszcz z kieszeniami, który idealnie sprawdzi się nie tylko na wiosnę, ale i zbliżającą się wielkimi krokami jesień. To okrycie wierzchnie spodobało mi się nie tylko ze względu na połączenie kolorystyczne, ale i odpowiednią dla mnie długość, a także charakter. Jeśli jesteście nim zainteresowani, to udało mi się go znaleźć na stronie internetowej sklepu Damart - tutaj. Drugą rzeczą, na jaką się zdecydowałam jest bluzka z dzwonowatymi rękawami o długości 3/4, dekoltem w serek, wykończona koronką. Świetnie wygląda w połączeniu z dopasowanymi, ciemnymi  dżinsami. Wkrótce Wam to pokażę. Ten produkt też znalazłam przed chwilą w sieci i to w różnych kolorach - tutaj i tutaj. Następnym elementem garderoby, jaki wybrałam jest koszulowa sukienka w drobną łączkę. Zachwyciła mnie połączeniem barw oraz balonowymi rękawami. Dodam, że zdecydowanie lepiej wygląda spięta paskiem niż taka luźna. Kolejną rzeczą, z której jestem bardzo zadowolona są dżinsy ze średnim stanem marki Moschino. Wykonane są z grubego, porządnego i rozciągliwego materiału. Co prawda musiałam je przerabiać u krawcowej, bo miały za długie i bardzo szerokie nogawki, ale były warte zachodu. Ostatnim już produktem są plisowane, szyfonowe szorty z wyższym stanem. Wpadły mi w oko ze względu na tropikalny motyw oraz połączenie kolorystyczne. Możecie zobaczyć w poprzednim wpisie z czym je połączyłam. Dajcie znać, czy coś z poniższych elementów garderoby przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

Damart

Alessa W. Collection

Y.A.S

Moschino

C&A

6 komentarzy:

  1. Muszę się w końcu zmobilizować i zacząć dodawać posty z moimi zdobyczami z drugiej ręki :D Fajne ubrania udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Warto zachęcać do zakupów w sh. To nie tylko dbałość o środowisko, bo nie napędzamy np. sieciówek, tylko ponownie wykorzystujemy to, co już jest. Po drugie, to oszczędność dla naszych portfeli. Poza tym, możemy zostać właścicielami unikatowych produktów, często o dobrym składzie i jakości. :) Przy okazji, dziękuję.

      Usuń
  2. Great selection! Thanks for sharing.

    Abdel | New Blog Post

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim czasie postanowiłam wrócić do szpierania w ciucholandach (które lubiłąm wczesniej) i udało mi sie upolować kilka fajnych ciuszków. MOżna znaleźć naprawde fajne i niezniszczone ubrania - tylko trzeba mieć czas jak również trzeba znać odpowiednie miejscówki :)

    Sama tylko jednej rzeczy nie kupiłabym w ciuchach. Mianowicie butów. Te wolę kupowac nowe zze względów higienicznych:
    https://zapato.com.pl/polbuty-damskie-skorzane

    Jakbyscie chciały zapolować sobie na coś nowego na jesień, polecam Zapato. W sklepie obecnie maja nowe kolekcje i spory outlet butów ze skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Następnym razem proszę bez reklam. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.