22 września 2021

♥ Nowość: Sneakersy Levi's Kesterson. / New in: Levi's Kesterson sneakers.



Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj pojawiam się z nowością outlet'ową. Te buty dorwałam w bardzo atrakcyjnej cenie w TK Maxx. Tak, jak w tytule, to model Kesterson marki Levi's. Spodobał mi się ze względu na połączenie kolorów, jak i różnych materiałów, lekkość, platformę, która dodaje mi kilku centymetrów oraz ciekawy wygląd. Poza tym, szukałam właśnie jasnych sneakersów tego typu. Wydają się być wygodne, więc mam nadzieję, że sprawdzą się pod tym względem. W sieci znalazłam je tutaj, ale tylko w dużym rozmiarze. Dajcie znać, czy przypadły Wam do gustu i przy okazji pochwalcie się, jaki model snekaersów ostatnio upolowaliście. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.