06 grudnia 2021

♥ Nowości od C.O.Z.Y. / News from C.O.Z.Y.

Dzień dobry kochani! :) Tym razem przybywam z nowościami od C.O.Z.Y. Pierwszą z nich jest klasyczny płaszcz. Wybrałam go, ponieważ brakowało w mojej szafie czarnego, eleganckiego okrycia wierzchniego na zimę. Zdecydowałam się na rozmiar "M", dzięki czemu mogę pod niego założyć gruby sweter, a nawet kardigan. Drugim produktem jest długa kurtka koszulowa o stonowanej kolorystyce. W poprzednim wpisie (klik) możecie zobaczyć z czym ją zestawiłam. Niestety nie jest już dostępna. Kolejnym elementem garderoby jest krótki kardigan z ciekawie zdobionymi rękawami. Poza tym, posiada kieszenie i ma stonowany, klasyczny kolor. Następną rzeczą jest lekka, pikowana bomberka. Spodobał mi się w niej nie tylko krój, ale kolor. Ostatnią już nowością jest musztardowy płaszcz. Ma świetny fason, długość i posiada kieszenie. Jednak nie jest to mój kolor, dlatego też podarowałam ten produkt mamie, która jest z niego bardzo zadowolona. Dajcie znać, czy coś szczególnie przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia oraz udanego tygodnia! :)








płaszcz / coat - tutaj / here

_______________________________________
* post powstał we współpracy z C.O.Z.Y / post arose in cooperation with C.O.Z.Y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.