13 grudnia 2021

♥ OOTD: Like a sheep.



Cześć! :) W końcu przygotowałam dla Was nowy zestaw. Pierwsze skrzypce gra w nim pluszowa kurtka koszulowa, którą kupiłam kilka miesięcy temu w Pepco, o czym wspomniałam w tym wpisie. Jednak dopiero ostatnio nadarzyła się okazja, żeby w końcu ją założyć. Jestem bardzo zadowolona, z tego zakupu, ponieważ kurtka ma świetny, lekko oversize'owy krój, długość i kolor. Niestety nie jest ocieplana, więc nie nadaje się na bardzo mroźne dni, chyba, że zarzucona na gruby, ciepły sweter, a nawet golf. Poza tym, musicie wiedzieć, że strasznie obiera czarne ubrania. Chociaż mnie to jakoś bardzo nie przeszkadza. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


golf / turtleneck - Tosave.com (SS'18)
dżinsy / jeans - Bershka (sh)
kolczyki / earrings - Zaful (AW'18)
buty / boots - Zara (AW'20; %; podobne / similar)
torebka / bag - New Yorker (AW'20)
kurtka / jacket - Pepco (AW'21; tutaj / here)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.