05 października 2021

♥ Nowość: Pluszowa kurtka koszulowa z Pepco. / New in: Teddy bear shirt jacket from Pepco.


Hej! :) Tym razem prezentuję Wam mój najnowszy zakup z Pepco. Tę kurtkę wypatrzyłam na instagramowym story wspomnianej sieciówki. Jedna z klientek pokazała ją na sobie i tym sposobem namówiła mnie na wybranie się do galerii handlowej. ;) Co prawda, za pierwszym razem nawet nie skusiłam się na przymierzenie, bo miałam na sobie żółty, gruby golf, więc stwierdziłam, że to połączenie mnie zniechęci. Poza tym, te kurtki były aranżowane na meblu, więc nie chciałam się za bardzo plątać pani ekspedientce pod nogami. Jednak na drugi dzień znowu wylądowałam w Pepco i postanowiłam ją przymierzyć. Wygląda naprawdę super! Ma świetny krój, długość, kolor i wykonana jest przyjemnego w dotyku materiału. Wybrałam rozmiar S, który i tak jest luźny. Na pewno wkrótce pokażę Wam na blogu, jak się prezentuje. Poniżej znajdziecie kilka innych propozycji pluszowych kurtek koszulowych ze znanych sieciówek. Mam nadzieję, że któraś wpadnie Wam oko. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)



__________________________________


PLUSZOWE KURTKI KOSZULOWE Z SIECIÓWEK

Orsay | Pepco


Reserved | Reserved


H&M | H&M

H&M Kids | Sinsay


Sinsay | Zara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.