24 października 2021

♥ Mapa lumpeksów. / Second-hand map.


Cześć! :) Tym razem mam dla Was zestawienie odwiedzanych przeze mnie second-hand'ów. Jest ich tylko kilka, ale myślę, że są one godne uwagi. Dla ułatwienia, na mapie oznaczyłam je gwiazdką. Szczegóły na ich temat znajdziecie poniżej. Charakterystykę poszczególnych punktów, zacznę może od górnej części mapki.

1. VIVE Profit ul. Tarnowska 17 (budynek sklepu Biedronka oraz salonu Neonet). To ogromny lokal, w którym kupicie dosłownie wszystko. Swetry, płaszcze, marynarki, dżinsy, sukienki, spódnice, koszule, odzież sportową, jak i roboczą, torebki, paski, książki, środki czystości i wiele więcej. Jeśli chodzi o ceny produktów, są one bardzo różne. Niektóre mocno wygórowane i nieadekwatne do stanu danej rzeczy, a inne zadziwiająco niskie. Tutaj spotkacie m.in. takie marki Levi's, Converse, Ted Baker, Lauren Ralph Lauren, Betty Barclay, Adidas, a także H&M, Pull&Bear, New Look, Tally Weijl, C&A, NA-KD, Reserved, Mohito, House, Sinsay. Nowy towar jest w każdy piątek. Z reguły wyceniony. Czasem uda się coś kupić nowego z metką. Dodam, że w tym miejscu znajdują się przymierzalnie, za co należy się ogromny plus. Nowością w tej sieci jest aplikacja na telefon, za pomocą której można robić zakupy. Ostatnio dorwałam tutaj piękną, wełnianą marynarkę z tego wpisu.

2. Badpol ul. Lwowska 56 (obok sklepu z zabawkami Mały Robinson). To dwupoziomowy całkiem spory lokal. W swojej ofercie posiada produkty wycenione, a także na wagę. W każdym razie myślę, że kwoty są tutaj przystępne. W tym miejscu znajdziecie m.in. takie marki, jak Levi's, Fila, Zara, H&M, Stradivarius, Adidas, Atmosphere, Kappahl, Marks&Spencer, Noisy May, Vero Moda, Primark. Nowy towar jest w każdy czwartek. Co prawda byłam tutaj tylko raz, ale nie wyszłam z pustymi rękoma. Kupiłam tam piękny płaszcz z tego wpisu. Chętnie wrócę do tego miejsca.

3. Dyskont odzieżowy Tania Odzież ul. Nawojowska 1 (Centrum handlowe Europa II Plaza). To średniej wielkości lokal, w którym znajdziecie godne uwagi np. okrycia wierzchnie, swetry, spodnie, sukienki, spódnice, bluzki, paski, torebki. Wspomnę, że jakiś czas temu, wydzielone zostały tutaj dwa meble, na których wiszą nowe rzeczy, z metkami. Co ważne, w tym miejscu, jak i kąciku dla dzieci dostępne są naprawdę piękne ubranka właśnie dla najmłodszych. Tutaj spotkacie m.in. takie marki, jak Levi's, Ted Baker, Only, H&M, New Look, Primark, Atmosphere, Zara, Bershka, Pull&Bear, SHEIN i wiele innych. Nowy towar w tym przypadku również jest w każdy czwartek. Natomiast w piątek, sobotę i poniedziałek dodatkowo jest coś dokładane. Każda rzecz jest wyceniona. Dodam, że bardzo lubię ten lumpeks. Kupiłam w nim sporo rzeczy, ale odkąd zmienił lokalizację, rzadziej udaje mi się w nim coś znaleźć. Jednak do tej pory wyhaczyłam w nim takie perełki, jak dżinsy Moschino, czy Levi's, skórzaną torebkę Lulu Guinness, a także zamszową kamizelkę z frędzlami marki Topshop. W przypadku tego lokalu, minusem są tłumy w dzień nowego towaru. Jakimś cudem, udało mi się ostatnio tutaj kupić piękną, czerwoną, dopasowaną marynarkę oraz nowe, białe sneakersy na platformie, zdobione wzorem panterki. Wkrótce pokażę Wam je na blogu.

4. Sortex ul. Gorzkowska 13 (nieopodal hipermarketu Auchan). To duży lokal, w którym znajdziecie m.in. tzw. "Oryginały" - indywidualnie wycenione, markowe produkty, często nowe z metkami. Ich cena niekiedy jest przesadzona, ale jeśli czegoś konkretnie potrzebujecie, to i tak zapłacicie tutaj mniej, niż w sieciówkach, znajdujacych sie w galeriach handlowych. Oprócz tego działu, warto zerknąć na dżinsy, sukienki, odzież wierzchnią, koszulki, a także ubranka dla dzieci, które często są tutaj po prostu cudne! W tym miejscu znajdziecie m.in. wiele skandynawskich marek (np. Marc O'Polo, Weekday, MONKI, Cheap Monday, Gina Tricot, Bik Bok, Cubus, Lindex, H&M), ale i polskich (Mohito, Sinsay, Reserved, Cropp, House). Nowy towar jest tutaj w co drugi piątek. Wspomnę, że kardigan z ostatniego wpisu pochodzi właśnie z tego miejsca. Ta sieć ma jeszcze jeden lokal w naszym mieście - przy ul. Grunwaldzkiej 30. Jednak nie mogę Wam go, jak na razie polecić, bo byłam tam 2-3 razy i nic nie kupiłam.

Jeśli macie do polecenia inne second-hand'y znajdujące się w naszym mieście, koniecznie podzielcie się tą informacją. Natomiast dla lubiących i poszukujących produktów "z drugiej ręki", zostawiam link do swojego konta na Vinted. Do końca miesiąca wysyłka jest darmowa. Życzę Wam miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

4 komentarze:

  1. U mnie w mieście są 4, ale rzadko coś wypatruję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować. Może akurat uda Ci się jeszcze znaleźć coś ciekawego. :) Jednak przyznam, że zazwyczaj dział męski jest ograniczony.

      Usuń
  2. Uwielbiam robić zakupy w lumpeksach, prawie wszystkie ubrania posiadam z tego typu sklepów. Ostatnio poszukiwałam płaszcza zimowego, obeszłam wszystkie second handy w mieście, ale niestety nie znalazłam żadnego interesującego. Chyba będę musiała go zamówić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sytuacja wygląda bardzo podobnie - jakieś pół szafy z "lumpa". ;) Może warto jeszcze poczekać, bo w sh często można dorwać płaszcze o dobrym składzie. Np. z dużą ilością wełny w składzie. Ostatnio widziałam nawet w 100% wełniany, nowy z metką, ładny i w super cenie.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.