04 stycznia 2022

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Hej kochani! :) Nareszcie mam dla Was kilka nowości z sieciówek. To u mnie rzadkość, bo nie przepadam za plątaniem się po galeriach handlowych. Korzystam tylko podczas wyprzedaży, akcji rabatowych z różnymi magazynami, kiedy bardzo czegoś potrzebuje lub wypatrzyłam w sieci. Poza tym, wolę second hand'y. Dodam, że zdecydowana większość z poniżej przedstawionych rzeczy, pochodzi z wyprzedaży. Pierwszą z nich jest cukierkowy kardigan z ciekawym wykończeniem u dołu i przy ściągaczach, pięknymi, aktualnie bardzo modnymi, biżuteryjnymi guzikami oraz warkoczowym splotem i niewielkimi pomponami na rękawach. Wspomnę, że został wykonany z grubego, mięsistego materiału. Drugim produktem, na jaki się skusiłam, jest torebka o krokodylim motywie. Spodobał mi się w niej nie tylko wzór, ale i klasyczny kolor, kształt, wielkość oraz złote okucia. Co ciekawe, długi pasek można odpiąć i użyć krótkiego, zarzucając torebkę na ramię. Wkrótce pokażę Wam tutaj z czym ją ostatnio zestawiłam. Kolejny element garderoby, jaki wybrałam to dłuższa kamizelka w rockowym stylu wykonana ze skóry ekologicznej. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w połączeniu z białą koszulą o poszerzanych rękawach, czy też mini sukienką w kształcie litery "A". Ostatnim już zakupem są beżowe botki z imitacji zamszu. Miałam je dopiero raz na sobie, ale muszę przyznać, że są bardzo stabilne, wygodne, dobrze dopasowane i ładnie się prezentują. To jedyna rzecz z dzisiejszej listy, która jest dostępna w sklepie online. Link zostawiłam Wam na samym końcu. Dodam, że stacjonarnie są tańsze i na żywo wyglądają tak, jak na stronie. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)

by Clara (via TK Maxx)

Bodenschatz (via TK Maxx)

H&M

H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.