23 marca 2022

♥ OOTD: Hello spring!



Dzień dobry! :) Dzisiaj pojawiam się z nowym zestawem. Jego główną bohaterką jest modna w tym sezonie pikowana kamizelka. Pożyczyłam ją od mojej stylowej mamy, podobnie zresztą, jak te zamszowe botki, które świetnie zgrały się z bezrękawnikiem. Chciałam, żeby ubiór był w stonowanych kolorach, więc jako bazę wybrałam szary, ciepły i miły w dotyku półgolf z szerokimi rękawami oraz granatowe, bardzo wygodne dżinsy skinny. Wisienką na torcie jest torebka o ciekawym kształcie i fakturze oraz kolczyki w kolorze złota. Mam nadzieję, że podoba Wam się ta propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)


sweter / sweater - Gina Tricot (sh)
dżinsy / jeans - New Look (sh)
kolczyki / earrings - CCC (AW'20)
botki / boots - Zara (via TK Maxx; AW'21)
kamizelka / vest - Cream (via TK Maxx; AW'21)
torebka / bag - Bodenschatz (via TK Maxx; inne kolory / other colors)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.