08 kwietnia 2022

♥ Nowości z sieciówek. / New in.



Hej! :) W końcu przybywam z nowościami z sieciówek. Co prawda większość z nich kupiłam już kilka tygodni temu, ale część nadal jest dostępna stacjonarnie, jak i online. Pierwszą rzeczą na jaką się skusiłam jest naszyjnik potrójny w kolorze złotym. Ma nieco kontrowersyjny, ale i zabawny motyw - kobiecych kształtów. Jednak zawsze można go zapiąć na odwrót. Świetnie wygląda w połączeniu z elementami garderoby o dekolcie w serek, ale też zestawiony z cienkim, przylegającym golfem, bluzką, czy nieco rozpiętą koszulą. Łańcuszek dorwałam podczas zimowych wyprzedaży, ale tego typu medaliony nadal są łatwo dostępne, więc myślę, że spokojnie znajdziecie coś podobnego. Drugą rzeczą, jaką wybrałam jest skórzany pasek z ozdobną klamrą. Mój dotychczasowy, już wieloletni nie wygląda zbyt estetycznie, dlatego też postawiłam na nowy model. Przyda się nie tylko do spodni, ale i urozmaici sukienki, czy też spódnice. Choćby powyższą. Następnym produktem są kolarki, które po raz kolejny będą hitem lata. Wybrałam bawełniane, w klasycznym kolorze. Chętnie założę je z szeroką, długą koszulą lub marynarką. Ostatnią już rzeczą jest midi spódnica z rozcięciem. Została wykonana z lekkiego, zwiewnego materiału - wiskozy idealnej na lato. Jest na gumce, ma dziewczęcy wzór i ładne połączenie kolorystyczne. Świetnie będzie wyglądać w zestawieniu z białym lub czarnym topem i trampkami, ale też sandałkami na obcasie. Dajcie znać, czy któryś z produktów przypadł Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)

Sinsay


Reserved


Sinsay


TK Maxx

2 komentarze:

  1. Spódnica ma wielki potencjał, zwłaszcza w tym kwiatowym nadruku. Ale to biżuteria skradła moje serce. Będzie pięknie wyglądać przy delikatnych dekoltach bluzek i sukienek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.