14 maja 2022

♥ OOTD: Say yes to the dress.



Hej! :) W końcu zawitało do nas słońce oraz wysokie temperatury, więc to okazja, żeby powiedzieć tak sukience. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo doceniam i wprost uwielbiam ten element garderoby. Szczególnie wiosną oraz latem. Dlaczego? Ponieważ wystarczy ciekawa kiecka z dobranymi odpowiednio dodatkami by szybko i łatwo stworzyć zestaw. Jeden bazowy produkt, a robi tak wiele. Sukienkę z dzisiejszego wpisu kupiłam co prawda rok temu (wtedy też zrobiliśmy te zdjęcia), ale jest ona nadal dostępna. Link zostawiam Wam poniżej. Dodam, że zachwyciła mnie nie tylko kolorem, ale przede wszystkim krojem. Co ciekawe, została wykonana z tencelu (to forma sztucznego jedwabiu), który jest lekki, przewiewny, antyalergiczny, szybko schnie i świetnie się układa, ale ma też kilka wad. Niemiłosiernie się gniecie i zostawia ślady po antyperspirancie w kulce. Mimo to, bardzo lubię tę kieckę. Tutaj dobrałam do niej dodatki w kolorze złota oraz plecioną torebkę w typowo letnim klimacie. Mam nadzieję, że podoba Wam się ta propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanej, ciepłej niedzieli! :)


sukienka / dress - Zara (via Pepegi; SS'21; %; tutaj / here)
kolczyki / earrings - CCC (AW'20)
naszyjnik / necklace - Dedicante.pl (AW'18)
sandały / sandal heels - Ryłko (SS'19; %)
torebka / bag - DressLily (SS'19)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.