01 maja 2022

♥ OOTD: Earth check.



Witam Was serdecznie! :) W pierwszy dzień maja pojawiam się z nowym zestawem. Główną rolę gra w nim długa kurtka koszulowa, którą pożyczyłam od mamy. Natomiast jako bazę wybrałam elegancką bluzkę oraz dżinsowe dzwony ze strzępkami. Z racji ich długości, założyłam do nich piaskowe botki z wysoką cholewką. Poza tym, zdecydowałam się na beżową torebkę oraz masywne kolczyki w kolorze złota. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę, aby ten długi weekend był udany! :)


bluzka / blouse - Noracora (SS'20)
dżinsy / jeans - NN (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - CCC (AW'20)
kurtka / jacket - Carry (SS'22; tutaj / here)
botki / boots - H&M (AW'21; %)
torebka / bag - New Look (sh)








2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.