06 maja 2022

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) Tym razem mam dla Was trochę zdobyczy "z drugiej ręki". Część stanowią nowe buty, które wypatrzyła dla mnie mama. Pierwsze z nich to sznurowane sandały w stylu boho, charakteryzujące się wysoką cholewką i regulacją na rzepy. Myślę, że świetnie będą wyglądać w połączeniu z kulotami, jak i dżinsami skinny. Do szortów, czy spódnic raczej ich nie założę, ponieważ optycznie skróciłyby moje i tak już krótkie nogi. ;) Druga para to klasyczne, eleganckie sandałki, które ze względu na swój uniwersalny kolor będą dobrze wyglądać z wieloma różnymi elementami garderoby. Natomiast ostatnie buty wyróżniają się delikatnym, złotym kolorem, wysokim, ale stabilnym obcasem oraz tak, jak w przypadku pierwszej pary - sznurowaniem. Jeśli chodzi o moje zdobycze, to skusiłam się na prążkowaną, dopasowaną bluzkę z dekoltem w kształcie litery "V", zdobionym koronką, a także dżinsy z wysokim stanem, prostą nogawką i kieszeniami. Jak na nie patrzę, to przypomina mi się moda z czasów gimnazjum. ;) Ostatnią już rzeczą jest długa, oversize'owa koszula z bufiastymi rękawami. Zdecydowałam się na nią z racji, tego że podobnie, jak obuwie, była nowa, z metką i na pewno przyda mi się do pracy. Dajcie znać, czy coś z dzisiejszego wpisu przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)

River Island

George


Next


F&F


H&M


Boohoo

2 komentarze:

  1. Te złote buciki chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Naprawdę pięknie prezentują się na stopach.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.