21 czerwca 2022

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Hej! :) Nareszcie prezentuję Wam kilka nowości z sieciówek. Pierwszą z nich jest kostium kąpielowy, który spodobał mi się ze względu na kolor, prążkowany materiał, a przede wszystkim krój. Szukałam dołu z wysokim stanem i udało się dorwać nawet w postaci szortów. Tradycyjne bikini mam z poprzednich sezonów, więc tym razem chciałam coś innego. Kolejne zakupy należą do mojej mamy. Mowa o torebce nerce z plecionki, która na pewno świetnie sprawdzi się  nie tylko na krótkie wypady w mieście, ale i na dłuższe wycieczki. Ostatnie zdobycze to bawełniane kolarki - beżowe, krótkie i czarne, nieco dłuższe. Poniżej zostawiam linki do wszystkich produktów. Dajcie znać, co Wam udało się ostatnio upolować. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)

H&M


góra od kostiumu - swimsuit top tutaj / here
dół od kostiumu -swimsuit bottom tutaj / here

Mohito

torebka nerka / fanny pack - tutaj / here


H&M | Reserved

 beżowe kolarki / beige cycling shorts - tutaj / here
czarne kolarki / black cycling shorts - tutaj / here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.