14 czerwca 2022

♥ OOTD: Retro polka dots.



Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny zestaw. Pierwsze skrzypce gra w nim wiskozowa sukienka w stylu retro. Jest lekka, zwiewna i bardzo wygodna. Można założyć do niej trampki, jak i szpilki. Ja tym razem wybrałam drugą, bardziej elegancką opcję. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)


sukienka / dress - Boohoo (sh; tutaj / here)
kolczyki / earrings - House
naszyjnik / necklace - F&F (AW'18)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
kurtka / jacket - House (AW'16; %)
torebka / bag - New Yorker (AW'20)









4 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz. Cały zestaw bardzo mi się podoba i każda rzecz z osobna, a zwłaszcza sukienka.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje z wykorzystaniem kropek nigdy się nie znudzą :D Ta klasyka w połączeniu z rockową kurtką skórzaną sprawia wrażenie lekkiej z nutką stylu retro. Bardzo udane połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, grochy są ponadczasowe. Dzięki za komentarz. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.