29 marca 2023

♥ OOTD: Houndstooth & red.


Witam serdecznie! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. Zdecydowanie już bardziej wiosenny niż zimowy. Pierwsze skrzypce gra w nim wełniany sweter "z drugiej ręki". Dopasowałam do niego dżinsy z wysokim stanem, skórzane botki i pasek, plecak w miejskim stylu oraz drobne kolczyki. Na wierzch zarzuciłam lekki płaszcz, który służy mi już kolejny rok. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę dobrej i spokojnej nocy. :)


sweter / sweater - H&M (sh)
dżisny / jeans - New Look (sh)
pasek / belt - NN (via TK Maxx; SS'22)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
botki / boots - Carvela (sh)
płaszcz / coat - Top Secret (SS'17; %)
plecak / backpack - Topshop (sh)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.