30 maja 2023

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam serdecznie! :) Nareszcie mam dla Was kolejne "zdobycze z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest wiskozowa bluzka z zabudowanym dekoltem i dziewczęcymi falbanami. Bardzo spodobał mi się jej kolor, którego zdecydowanie brakuje w mojej szafie, a w którym całkiem dobrze się czuję. Myślę, że świetnie będzie wyglądać z białymi, jak i czarnymi dżinsami skinny oraz delikatną biżuterią w kolorze złotym. Drugim produktem jest letnia sukienka, również wykonana z wiskozy i o dziewczęcym charakterze. Wyróżnia się marszczeniami oraz szerokimi rękawami, zakończonymi długimi mankietami. Ma idealną długość - do kolana i wygodny krój. Kolejnym elementem garderoby jest gruby sweter o pudełkowym kroju, wykonany głównie z bawełny i wiskozy. Podobnie, jak bluzka, charakteryzuje się ozdobnymi falbanami. Kupiłam go z myślą o pracy. Ostatnią już rzeczą jest pudrowy kardigan z wełną w składzie. Udało mi się go dorwać nowego, z metką. Myślę, że dobrze sprawdzi się podczas chłodnych wieczorów. Dajcie znać, czy coś szczególnie przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)


Noisy May


H&M


Megi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.