10 sierpnia 2023

♥ Nowości z sieciówek. / New in.


Hej! :) Dzisiaj pojawiam się z kilkoma nowościami z sieciówek. Pierwszą z nich jest pasek z plecionki. Idealny do letnich sukienek, zwłaszcza o kroju babydoll. Beżowy model tego typu, który kupiłam jakiś czas temu świetnie się sprawdza, więc tym razem skusiłam się na czarny. Drugim produktem są sandały na obcasie klocku, wykonane ze skóry naturalnej. Bardzo spodobała mi się ich barwa, jak i sam design. Ostatnio często w nich chodziłam, więc śmiało mogę je polecić. Co prawda, w tym kolorze nie są już dostępne, ale poniżej zostawiam Wam link do błękitnych. Dodam, że udało mi się je dorwać w świetnej cenie. Kolejną rzeczą jest torebka w pepitkę. Polowałam na nią już w poprzednim sezonie. Wpadła mi w oko nie tylko ze względu na wzór, ale i wielkość oraz długość paska. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w klasycznej stylizacji, np. do czarnego płaszcza, czy marynarki. Wspomnę, że stacjonarnie dostaniecie ją taniej niż w sklepie internetowym. Ostatnim już elementem garderoby są złote sandały na słupku, które kupiłam z myślą o zbliżającej się imprezie. Podobnie, jak różowe, mają wygodny obcas, zostały wykonane ze skóry naturalnej i bardzo ładnie prezentują się na stopach. Jednak nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej. Wszystko się okaże w najbliższym czasie. ;) Mam nadzieję, że coś z dzisiejszej listy przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)

Sinsay


Sergio Bardi (CCC)


Reserved


Sergio Bardi (CCC)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.