26 sierpnia 2023

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam serdecznie! :) Na koniec tygodnia mam dla Was kolejne zdobycze "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest krótki sweter z domieszką wełny. Spodobał mi się ze względu na krój, a zwłaszcza szerokie rękawy, kolor oraz miękki materiał. Myślę, że świetnie będzie wyglądał w połączeniu z dopasowanymi spodniami z wysokim stanem. Drugim produktem jest kurtka, która w składzie zawiera 50% wełny. Podobnie, jak pulower, jest krótka, ale ma też ściągacz u dołu. Byłam na kupnie czarnej, grubszej katany i udało się taką dorwać w dobrej cenie i w świetnym stanie. Jej jedynym minusem jest to, że niesamowicie się obiera. Kolejną rzeczą jest skórzany pasek z ozdobną klamrą, który pasuje nie tylko do spodni, ale i sukienek. Poza nim, udało mi się kupić taki z efektem skóry węża. Następnym elementem garderoby są dżinsy z wysokim stanem. Pierwsze z nich to świetnie dopasowane "marchewki" o idealnej dla mnie długości. Były nowe z metką, a ja akurat potrzebowałam czarnych spodni, ponieważ nie miałam już ani jednej pary. Drugie dżinsy są jasne i mają poszerzane nogawki. Super wyglądają do sandałów na obcasie. Kosztowały parę złotych i są w bardzo dobrym stanie. Kolejną zdobyczą jest kimono w stylu boho. Marzyło mi się takie już od kilku sezonów i w końcu udało się znaleźć idealne. Jest długie, ma dzwonowate rękawy i ładny wzór. Widzę je w połączeniu z dżinsowymi szortami z wysokim stanem, dopasowanym topem i dodatkami w kolorze brązu, w tym koniecznie z kapeluszem. Przedostatnim artykułem są dopasowane legginsy push-up z wysokim stanem. Również były na mojej liście must have od kilku sezonów. Jednak w znanych sieciówkach znajdowałam za długie, albo za szerokie, albo źle leżące na mnie. Poniższe są idealne - świetnie dopasowane nie tylko na długość, posiadają kieszenie z tyłu oraz zostały wykonane z grubszego, rozciągliwego materiału dobrej jakości. Ostatnim już produktem jest krótka sukienka, wykonana z naturalnych materiałów - lnu i bawełny. Kupiłam ją z myślą o pracy. Zachęcił mnie do tego nie tylko świetny skład, ale i krój, a zwłaszcza balonowe rękawy. Niestety podobnie, jak kurtka bardzo się obiera. Dajcie znać, czy któryś z poniższych elementów garderoby szczególnie przypadł Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

Gina Tricot

Stay J Utah

Esprit

Pull&Bear

Wild Dreamer


Jean Louis Francoise



Zara

H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.