31 października 2023

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam serdecznie! :) Na dobranoc przygotowałam dla Was kolejne zdobycze "z drugiej ręki". Tym razem to same okrycia wierzchnie. Pierwszy z nich to długi, wełniany, elegancki płaszcz w stonowanym kolorze. Jest świetnej jakości i dobrej marki. Drugi również został wykonany głównie z wełny, ale jest krótszy, grubszy, ma bardziej pudełkowy krój i cukierkowy kolor. Kolejnym produktem jest wiskozowa marynarka o oversize'owym fasonie. Jest lekka, ma świetną długość i idealnie pasuje do obcisłych dżinsów. Ze względu na zadziwiająco wysokie, jak na tę porę temperatury, nawet udało mi się ją ostatnio założyć. Wkrótce postaram się Wam tutaj pokazać z czym ją zestawiłam. Ostatnim już elementem garderoby jest sztruksowa, ocieplana kurtka o kroju koszulowym. Skusiłam się na nią ze względu na grubość, klasyczny kolor, guziki w kolorze złotym oraz formę. Podobnie, jak w przypadku poprzedniej rzeczy, bardzo dobrze wygląda w połączeniu z dopasowanymi spodniami i botkami na obcasie. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

Allsaints



F&F


F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.