19 listopada 2023

♥ Akcesoria z Action. / Accessories from Action.


Hej! :) Dzisiaj prezentuję Wam kilka nowości z Action, jakie udało mi się kupić jakiś czas temu. Pierwszą z nich jest pluszowy, kompaktowy plecak. Idealny do zimowych stylizacji. Ma regulowane szelki, zamykany jest sznurkiem do ściągania oraz na magnetyczne zapięcie, a wewnątrz posiada kieszonkę na zamek. Dostępny jest jeszcze w brązowym kolorze. Drugim produktem jest kalendarz książkowy ze spiralą. Wyróżnia się nie tylko ładnym dizajnem, ale i przejrzystym układem oraz poręczną wielkością. Już po raz kolejny skusiłam się na tego typu kalendarz z Action. Mają nie tylko świetną cenę, ale i bardzo ładne projekty okładek. Oprócz poniżej przedstawionego znajdziecie wiele innych propozycji. Ostatnią już rzeczą jest mata do ćwiczeń z warstwą antypoślizgową i tłoczeniem dla dobrej przyczepności oraz paskiem do noszenia. Od pewnego czasu szukałam tego typu produktu i w końcu udało się znaleźć w przyzwoitej cenie. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

plecak / backpack - tutaj / here



kalendarz / calendar - tutaj / here



mata do jogi / yoga mat - tutaj / here

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.