01 stycznia 2024

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Witam Was serdecznie w Nowy Rok! :) Tym razem przygotowałam kilka nowości z sieciówek. Pierwsza z nich to sneakersy z dżinsowymi wstawkami. To moja najnowsza i w sumie dosyć przypadkowa zdobycz. Mianowicie, wybrałam się na szybki zakup dla mamy i przy okazji trafiłam na poniższe buty. Skusiły mnie nie tylko łączeniem materiałów, ale i kolorów oraz tym, że posiadają platformę, która dodaje mi kilku centymetrów. Drugim produktem są dopasowane jegginsy push up z wysokim stanem, które zostały tak zaprojektowane, by ukryć brzuszek. Jakoś nie chciało mi się w to wierzyć i do końca nie wiedziałam o co chodzi, ale ta konstrukcja faktycznie działa i bardzo mi się to podoba. Choć wybrałam te spodnie, jak zwykle ze względu na ulubiony odcień, odpowiednią dla mojego wzrostu długość nogawek oraz krój. Ostatnim już elementem garderoby jest sweter z golfem o lekko balonowych rękawach, wykonany głównie z wiskozy. Kupiłam go z myślą o pracy, a kosztował o wiele mniej niż na stronie internetowej. Mam nadzieję, że coś z dzisiejszej listy przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz szczęśliwego nowego roku! Szczególnie zdrowia, miłości, spełnienia marzeń, dobrych ludzi wokół, szczęścia, poczucia bezpieczeństwa, pomyślności oraz realizacji założonych planów. Oby ten rok był lepszy od minionego dla nas wszystkich! :)

Elle via TK Maxx

Curve Appeal via TK Maxx

H&M

golf / turtleneck - tutaj / here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.