27 stycznia 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj mam dla Was kilka zdobyczy "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest dzianinowa mini sukienka w cukierkowym kolorze. Skusiła mnie nie tylko ze względu na te cechy, ale przede wszystkim skład, w który wchodzi całkiem spora ilość moheru. Dodam, że świetnie wygląda z paskiem. Drugą rzeczą również jest kiecka, ale już w letnim klimacie, wykonana z wiskozy, o długości midi oraz kopertowym dekolcie. Spodobało mi się w niej połączenie barw, jak i kwiecisty wzór o dziewczęcym charakterze. Poza tym, kupiłam ją z myślą o wakacyjnym wyjeździe, na który na pewno się przyda. Kolejnym elementem garderoby są dżinsy o kroju mom. Mają ciekawy kolor, wysoki stan i ozdobne strzępki u dołu. Bardzo dobrze wyglądają w połączeniu ze skarpetkowymi botkami na obcasie. Następny produkt to pudrowa koszula z muślinu bawełnianego. Jest lekka, zwiewna, ma bufiaste rękawy o ciekawym, falistym wykończeniu oraz oversize'owy krój, więc super sprawdzi się zestawiona z kolarkami, czy dopasowanymi dżinsami. Wypatrzyła ją moja mama, podobnie, jak dwie ostatnie rzeczy, czyli wiskozową, maxi sukienkę w dziewczęcym stylu, którą kupiła mi z myślą o pracy oraz nowe kapcie ze sztucznym futrem, w pięknym miętowym kolorze. Mam nadzieję, że któryś z poniższych elementów przypadł Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanej niedzieli! :)

H&M


Pieces


Pull&Bear


Topshop


New Look


Boux Avenue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.