14 lutego 2024

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Cześć! :) Tym razem pojawiam się z nowościami z sieciówek. Co prawda skusiłam się na nie jakieś kilka tygodni temu, ale większość nadal jest dostępna w sklepach internetowych. Poniżej zostawiam Wam linki. Wracając do zakupów, pierwszym z nich jest lekka, zwiewna sukienka wykonana z muślinu bawełnianego. Wpadła mi w oko już dawno temu, ale miała jak dla mnie za wysoką cenę. Podczas kolejnej wizyty w sklepie jej koszt spadł sześciokrotnie, więc żal było nie kupić. ;) Zwłaszcza, że jest zdecydowanie w moim stylu i przyda mi się na wakacyjny wyjazd. Kolejną rzeczą jest bawełniana piżama, którą byłam zmuszona kupić ze względu na planowany pobyt w szpitalu. Zależało mi na guzikach, krótkim rękawie i nie za długich spodniach. Oczywiście skusiłam się na nią też ze względu na połączenie kolorystyczne oraz wzór. Następnymi produktami są bawełniane, prążkowane, cienkie golfy. Ten model sprawdził się u mnie w czerni, jak i czerwieni. Poza tym, miałam już kremowy i brązowy z innej sieciówki, ale wykonane z wiskozy, które za bardzo mnie opinały i się mechaciły. W związku z tym, zastąpiłam je poniższymi. Te są luźne, a co za tym idzie, wygodniejsze i lepsze jakościowo. Ostatnim już elementem garderoby jest bikini z wysokim stanem, które podobnie, jak sukienkę, zamówiłam z myślą o wakacjach. Spodobało mi się nie tylko ze względu na krój, ale i połączenie barw oraz motyw. Dodam, że kupiłam je na promocji, o wiele taniej niż aktualnie. Widzę, że powróciło do swojej ceny pierwotnej... Mam nadzieję, że coś z poniższej listy przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia! :)

Sassy Classy (via TK Maxx)

Their Nibs (via TK Maxx)
Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.