22 lutego 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj mam dla Was kilka "zdobyczy z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest płaszcz z domieszką wełny, który już jakiś czas temu wypatrzyła moja mama. Ostatnio stwierdziła, że jednak Jej nie pasuje, więc chętnie ja go przygarnęłam. Uwielbiam pepitkę oraz frędzle, więc nie trzeba było mnie do niego przekonywać. Dodam, że świetnie wygląda w połączeniu z paskiem. Na pewno wnet pokażę go na blogu w roli głównej. Drugą rzeczą jest tweedowy top ze strzępkami i ozdobnymi guzikami. Można go nosić również jako kamizelkę. Kolejnym elementem garderoby jest satynowa, rozkloszowana spódnica midi o tygrysim wzorze, wykonana z połyskującej mieszanki tencelu i wiskozy. Myślę, że dobrze będzie wyglądać zestawiona z czarną lub białą koszulką, sandałami na obcasie i biżuterią w kolorze złotym. Ostatnim już produktem również jest spódnica, ale asymetryczna, bardziej lekka, zwiewna, o dziewczęcym charakterze i wykonana z wiskozy. Idealna nie tylko do trampek, ale i sandałów. Mam nadzieję, że podoba Wam się dzisiejsze zestawienie. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy!


Dazy

H&M

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.