30 czerwca 2024

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Hej! :) Na koniec tygodnia pojawiam się z nowościami z sieciówek. Co prawda większość zamówiłam już jakiś czas temu w sklepie internetowym, a resztę kupiłam niedawno stacjonarnie. Jednak sporo z nich nadal jest dostępna. Poniżej zostawiam Wam linki. Pierwszymi produktami są bawełniane, oversize'owe koszulki z haftem. Najpierw skusiłam się na tę z różowym napisem. Świetnie się sprawdziła, więc postanowiłam zamówić drugą. Mają grubszy, nieprześwitujący materiał i są naprawdę dobrze wykonane. Kolejną rzeczą jest papierowy daszek. Niestety nie zdążył przyjść przed moim wyjazdem na wakacje, ale mam nadzieję, że sprawdzi się na kolejnych. ;) Podobnie, jak koszulki jest gruby i wygląda na solidny. Następny element garderoby to bikini z wysokim stanem. W tym przypadku też nie skorzystałam z niego na wyjeździe, ale mam nadzieję, że zdążę jeszcze je przetestować w tym roku. Skusił mnie kolor, ciekawy krój i bardzo dobra cena. Kolejnym zakupem jest zdobiony kapelusz w dziewczęcym stylu oraz klapki boho. Natomiast na koniec mam dwie sukienki. Pierwsza wykonana jest z lnu i bawełny, więc idealnie sprawdzi się podczas upałów. Ma luźny krój, balonowe rękawy i świetnie wygląda do opalenizny. Druga została zrobiona z bawełny muślinowej. Wybrałam ją z myślą o pracy. Podobnie, jak poprzednia, ma nieco szerszy fason. Dodam, że stacjonarnie kupiłam ją o wiele taniej. Mam nadzieję, że któraś z poniższych rzeczy przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

Sinsay

koszulka Beauté - tutaj / here

Sinsay


Sinsay

góra od bikini - tutaj / here
dół od bikini - tutaj / here

Smyk | H&M

kapelusz / hat - tutaj / here

H&M

H&M

 sukienka / dress - tutaj / here

2 komentarze:

  1. jakich ubrań na zakupach unikacie mimo, że wyglądają dobrze? Pewnie większość z nas ma jakieś swoje kryteria, którymi się kieruje przy selekcji ubrań do swojej szafy i może będzie to inspiracja dla innych jak kupować, żeby być z tych zakupów później w pełni zadowolonym i żeby nasza szafa była praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikam ubrań wykonanych ze sztucznych materiałów. Poza tym, nie kupuję produktów "na raz" lub też takich, których nie mam do czego dopasować.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.