10 sierpnia 2019

♥ Banggood review.



Witam serdecznie! :) Dzisiaj mam dla Was nowość od Banggood (link afilacyjny). Nie wiem, jak Wy, ale ja szczególnie lubię ich torebki, dlatego też zdecydowałam się na zamówienie kolejnej. Przyznam, że powyższy model marzył mi się już od dawna, jednak stacjonarnie nie udało mi się znaleźć odpowiedniego w atrakcyjnej cenie. Natomiast ta torebka (link afilacyjny) jest za całkiem przyzwoitą kwotę. Została zrobiona ręcznie ze słomy, a jej detale wykonano z imitacji skóry. Dodam, że wygląda na bardzo solidną. Żałuję tylko, że nie posiada kieszonki i niewiele mieści, ale taki już urok małych torebek. W każdym razie, myślę, że urozmaici niejedną letnią stylizację. Jeśli chodzi o paczkę, czekałam na nią dosyć długo, bo aż miesiąc. Jednak to norma w przypadku standardowej wysyłki z krajów azjatyckich. Dopowiem, że produkt był bardzo dobrze zabezpieczony, dzięki czemu nie odkształcił się, ani nie uszkodził podczas transportu. Mam nadzieję, że mój wybór przypadł Wam do gustu. Życzę udanego weekend'u! :)


torebka / bag - tutaj / here (link afilacyjny)



_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.