02 sierpnia 2019

♥ BMbridal.



Cześć kochani! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne propozycje od BMbridal (link afilacyjny)Dla przypomnienia,  to sklep internetowy, który zajmuje się sprzedażą sukienek dla druhen. Warto dodać, że wybór kreacji na ich stronie jest naprawdę spory. Nie tylko jeśli chodzi o fasony, ale i długości czy kolory. Ostatnio pokazałam Wam kilka inspiracji, których ceny nie przekraczają 100$. Tym razem również wybrałam kilka niedrogich propozycji. Pierwsza spodobała mi się ze względu na cukierkowy kolor i dziewczęce detale w postaci falban. Poza tym, wygląda na świetnie dopasowaną. Natomiast druga, zachwyciła mnie słoneczną barwą, eleganckim i jednocześnie bardzo kobiecym fasonem oraz ciekawym tyłem. Ostatnia wpadła mi w oko z racji oryginalnej góry i lekko oraz zwiewnie wyglądającego materiału. Na koniec dodam, że poza sukienkami, firma posiada w swojej ofercie również akcesoria, takie jak welony, bukiety ślubne, a także paski biżuteryjne. Pamiętajcie, że wysyłka  na BMBridal jest darmowa. Życzę Wam udanych zakupów! :)


Hi loves! :) Today I have prepared more proposals for you from BMbridal (link afilacyjny). For the record, this is an online store that sells bridesmaid dresses. It's worth adding that the choice of creations on their site is really big. Not only when it comes to cuts, but also lengths or colors. Recently I showed you a few inspirations, which prices do not exceed $100. This time I also chose a few affordable proposals. The first one I liked because of the candy color and girlish details in the form of a ruffle. Besides, it looks well-matched. The other one, delighted me with its sunny color, elegant and at the same time very feminine cut and interesting back. The last one caught my eye because of the original top and slightly and airy looking material. Finally, I would like to add that besides the dresses, the company also offers accessories such as veils, wedding bouquets and jewelry belts. Remember that shipping on BMBridal is free. Enjoy your shopping! :)


Affordable Bridesmaid Dresses (link afilacyjny)

1, 2, 3

____________________________________________
* post powstał we współpracy z BMbridal /post arose in cooperation with BMbridal

1 komentarz:

  1. przepiękne, prosto jak z filmów :)
    zapraszam przy okazji do króciutkiego, ale bardzo waznego dla mnie wpisu :) http://uszatkaa.blogspot.com/2019/08/wakacyjna-sprawa-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.