30 sierpnia 2019

♥ OOTD: Leaf print dress.



Witam Was serdecznie! :) W końcu przychodzę z nowym zestawem. Pierwsze skrzypce gra w nim sukienka "z drugiej ręki", o której wspomniałam na blogu już jakiś czas temu. Dobrałam do niej głównie złote dodatki. Wyjątkiem jest torebka, której kolor w tym  przypadku chętnie zamieniłabym na ciemną zieleń, ale niestety nie mam takiej mocy. ;) Mimo to, liczę, że Wam się podoba dzisiejsza propozycja. Życzę udanego weekend'u! :)


sukienka / dress - Pretty Little Thing (sh; tutaj / here)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
sandały / sandal heels - Eva Minge (SS'17; %)
torebka / bag - New Look (sh)










5 komentarzy:

  1. Ta sukienka skradła moje serce, buciki też są cudowne :) Wspaniale wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka :)
    "Wyjątkiem jest torebka, której kolor w tym przypadku chętnie zamieniłabym na ciemną zieleń, ale niestety nie mam takiej mocy. ;)" - a od czego jest photoshop ? ;) 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Oj nie, nie bawię się w takie rzeczy. Nie chcę pokazywać swoich rzeczy innymi niż są.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.