21 stycznia 2020

♥ Femme Luxe.


Witam serdecznie po dłuższej przerwie. ;) Tym razem przychodzę do Was z nowościami od Femme Luxe. Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko, jest czarna, prążkowana bluzka z bufiastymi, transparentnymi rękawami w kwiaty. Tego typu elementy garderoby są aktualnie bardzo modne, dlatego też, zdecydowałam się jeszcze wybrać ten sam model, ale w białym kolorze. Kolejnym produktem, który przypadł mi do gustu, jest koszula w groszki wykonana z organzy. Świetnie wygląda w połączeniu z czarnym topem czy też koszulką z długim rękawem oraz spodniami z wysokim stanem.  Na koniec dopasowana mini sukienka z bufiastymi, przezroczystymi rękawami. Wszystkie poniższe elementy pokaże wkrótce na sobie. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)






____________________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe /post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Ja również zrobiłam ostatnio u nich zamówienie i jestem zachwycona tymi rzeczami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Cieszę się, że również jesteś zadowolona.

      Usuń
  2. Meeega podoba mi się ten nowy trend na bluzki z pięknymi, bufiastymi rękawkami <3
    widząc je, aż sama nabieram ochoty by sobie taką kupić :)
    Nawet nie potrzeba żadnych zbędnych dodatków, bo są takie urocze, że bronią się same w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oszalałam na ich punkcie. ;) Dokładnie, nie potrzebują już żadnych dodatków.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.