26 stycznia 2020

♥ OOTD: Furry.



Cześć! :) W końcu pojawiam się z nowym zestawem. Jego bazą jest bluzka z bufiastymi rękawami, wyróżniającymi się motywem kwiatowym na tle transparentnego materiału. Do wspomnianej góry, dobrałam pod kolor takie elementy garderoby, które są Wam już zapewne bardzo dobrze znane. Jednak by nie było monochromatycznie i jednocześnie zbyt nudno, zarzuciłam jasne, ocieplane, sztuczne futerko, które mam już od kilku dobrych lat, ale nigdy wcześniej go tutaj nie pokazywałam. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę udanego tygodnia! :)


bluzka / blouse - Femme Luxe (tutaj / here)
spodnie / pants - Mac (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
botki / shoes - Wojas (AW'14; outlet %)
płaszcz / coat - Zaful
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)














_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

2 komentarze:

  1. You look lovely! I love your style and fashion. I like your lipstick and fur coat!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.