13 stycznia 2020

♥ OOTD: Shiny.



Hej! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Jego bazę stanowi sweter, który całkiem niedawno pokazałam w poście o zdobyczach "z drugiej ręki". Do tak oversize'owej góry, dobrałam spódnicę w kształcie litery "A", wykonaną ze skóry ekologicznej. Resztę elementów również wybrałam w czerni. Jednak by nie było zbyt ciemno i nudno, postawiłam na błyszczące dodatki w postaci opaski i kolczyków. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


sweter / sweater - New Look (sh)
spódnica / skirt - Medicine (AW'18; %)
rajstopy / tights - Gatta (via Textil Market; AW'19; tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
opaska / headband - Cropp (AW'19)
kozaki / boots - NN (sh)
płaszcz / coat - Pepco (AW'18)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)








7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.