29 stycznia 2020

♥ Nowości z sieciówek. / New in.


Dobry wieczór! :) Dzisiaj mam dla Was kilka wyprzedażowych nowości prosto z sieciówek. Do rzeczy, które są jeszcze dostępne online, dodałam linki. Poza tym, część z poniższych elementów garderoby, na pewno znajdziecie również stacjonarnie. Pierwszym produktem, jaki wpadł w moje ręce, był golf. Od pewnego czasu szukałam tego typu swetra, właśnie w żółtym słonecznym kolorze i w końcu znalazłam idealny. Kolejną rzeczą, na którą się skusiłam jest kurtka typu biker / aviatorka / pilotka / kożuszek. Polowałam na taki model chyba od dwóch lat i udało się. Następne zakupy też nie były przypadkowe. Zainwestowałam we wcześniej wypatrzoną torebkę, która z wyglądu bardziej przypomina plecak. Nie kupiłam jej wcześniej, tylko poczekałam do zimowej wyprzedaży, co okazało się opłacalne. Wspomniany dodatek zachwycił mnie oryginalnym designem, motywem krokodylej skóry, zgrabnym i jednocześnie pojemnym krojem oraz stonowanym kolorem, pasującym do wszystkiego. Poza torebką, byłam na kupnie prostego, czarnego topu na grubych ramiączkach. Znalazłam za kilkanaście złotych bawełniany ideał, który przyda mi się pod transparentną koszulę wykonaną z organzy. Jeśli chodzi właśnie o tę część garderoby, to skusiłam się na dżinsową z ciekawym paskiem. Myślę, że fajnie będzie wyglądać w zestawieniu z białymi czy jasnoróżowymi rurkami. Na koniec długa sukienka w kwiaty, w stylu hippie / boho, która świetnie sprawdzi się solo, jako główny element stylizacji, ale i w połączeniu z dopasowanymi spodniami czy spódnicą. Wszystko z racji tego, że można rozpiąć jej guziki od połowy długości. Poza tym, może robić również za narzutkę, a nawet spódnicę, jeśli zarzucimy na nią sweter. Ostatnią już rzeczą jest urocza piżama, która oprócz połączenia kolorystycznego i zabawnego nadruku, przekonała mnie dobrym, naturalnym składem. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)

Bershka


New Yorker


Carry


Reserved


House

Carry

4 komentarze:

  1. Super zakupy wyprzedażowe, szczególnie podoba mi się sukienka i żółty sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i sweterek są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że wpadły Ci w oko. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.