11 marca 2020

♥ From second hand. / Z drugiej ręki.


Witam serdecznie! :) W końcu przychodzę do Was ze zdobyczami "z drugiej ręki". Pierwszą z nich, jest kurtka typu bomber (model inspirowany tradycyjną bluzą bejsbolową) o dłuższym kroju. Przyznam szczerze, że ten element garderoby był na moje liście must-have już od dawna. Nareszcie udało mi się znaleźć idealną - ocieplaną i na dodatek w kolorze, który pasuje do wszystkiego. Drugą rzeczą, która wpadła w moje ręce, również jest kurtka. Jednak ten model jest lekki, cienki, bardziej dopasowany i utrzymany w stylu militarnym. Następnym produktem jest długa koszulka, przypominająca raczej sukienkę. Charakteryzuje się głębokimi rozcięciami, więc świetnie sprawdzi się w połączeniu ze spodniami/szortami/spódnicami z wysokim stanem. Kolejnym elementem garderoby jest marynarka w kratę. Zwróciła moją uwagę nie tylko ze względu na wzór czy kolorystykę, ale przede wszystkim dobry skład (ok. 30% wełny). Następną rzeczą jest dopasowana koszulka z krótkim rękawem, zdobiona kolorowymi chwostami. Kupiłam ją z myślą o pracy. Kolejnym produktem są jasne dżinsy, które wypatrzyła moja mama. Spodnie charakteryzują się motywem kwiatowym, przetarciami, a także frędzlami przy nogawkach. Poza tym, mają średni stan i są bardzo dobrze dopasowane. Ostatnim już elementem garderoby jest koszulowa sukienka w kształcie litery "A". Została wykonana z grubszego, solidnego materiału. Ponadto, jej rękawy ozdobione są falbanami, które dodają uroku i nadają charakteru. Mam nadzieję, że coś z pośród poniższych rzeczy, przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia! :)

New Look

H&M

Out of Gas

Dorothy Perkins

Primark

New Look

Pretty Little Thing

6 komentarzy:

  1. Wow ! wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu :) super.

    OdpowiedzUsuń
  2. UUUUU Kochana widzę kilka łupów, które sama bym Ci z wielką chęcią podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jag har nyss börjat blogga, besök mig gärna =) <3

    mvh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tack för inbjudan. Jag önskar dig lycka till! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.