08 marca 2020

♥ OOTD: Boho winter.



Hej! :) Nareszcie przygotowałam dla Was nowy zestaw. Tym razem w stylu boho. Takiego charakteru nadaje koszulowa midi sukienka w kwiaty oraz kapelusz. Natomiast choker, kozaki przed kolano i torebka à la plecak, dodatkowo podkręcają całą stylizację. Jeśli chodzi o okrycie wierzchnie, wybrałam camelowy płaszcz, który ma idealną długość w stosunku do sukienki, jak i butów. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę udanego wieczoru, jak i tygodnia. :)


sukienka / dress - Carry (AW'19; %)
rajstopy / tights - Gatta (via Textil Market; AW'19; tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
choker - Banggood
kozaki / boots - NN (sh)
płaszcz / coat - Femme Luxe
szalik / scarf - Carry (AW'15)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)
kapelusz / hat - Carry (AW'15)










6 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka! Muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Może jeszcze uda Ci się ją dorwać stacjonarnie. Jeśli nie, to w wielu sieciówkach na pewno znajdziesz coś podobnego.

      Usuń
  2. Kochana, dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że muszę nadrobić zaległości!
    Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, look totalnie w moim stylu. Sukienka jest rewelacyjna, przyznam, że zaintrygowała mnie też torebka, naprawdę ciekawa ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, niedawno ukazała się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Zapraszam częściej. ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw :) Podoba mi się też kolorystyka. Masz świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Jestem bardzo zadowolona z tego płaszcza.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.