26 marca 2020

♥ OOTD: Little black dress.



Witam serdecznie! :) Przybywam do Was z nowym zestawem. Na szczęście mam jeszcze sporo zaległego materiału zdjęciowego, który udało mi się zgromadzić przed tym trudnym dla wszystkich czasem. W związku z tym, postaram się, by nie wiało tutaj nudą. ;) Wracając do zestawu, jego główną bohaterką jest czarna, dopasowana mini sukienka z transparentnymi rękawami o motywie kwiatowym. Dobrałam do niej torebkę i skórzane trzewiki w stylu casual'owym. Nie zdecydowałam się na wysokie obcasy, ponieważ sukienka jest za krótka. Podobnie, jak ten dziewczęcy płaszcz, którym nieco rozjaśniłam total black look. W związku z tym, nie czułabym się komfortowo. Przyznam też, że zamiast przedstawionych dzisiaj butów, dużo lepiej sprawdziłyby się ciężkie botki w stylu motocyklowym. Niestety nie znalazłam jeszcze idealnych, ale mam nadzieję, że na jesienny sezon się uda. Jeśli chodzi o przedstawioną biżuterię, myślę, że idealnie wykańcza całą stylizację. Mam nadzieję, że wszyscy macie się dobrze i nie narzekacie na zdrowie czy nudę. To najlepszy czas na sprawy, które do tej pory, czekały na swoją kolej oraz zacieśnianie więzów między domownikami. Życzę Wam tego, jak i udanego weekend'u! :) Bądźmy odpowiedzialni i #zostańmywdomu.


sukienka / dress - Femme Luxe (tutaj / here)
rajstopy / tights - Gatta (via Textil Market; tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
naszyjnik / necklace - NN
trzewiki / shoes - Wojas (SS'18; %)
płaszcz / coat - Atmosphere (sh)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)








__________________
Collection:

Joggers
Loungewear
T-shirts

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

6 komentarzy:

  1. Buty i torebka bardzo mi się spodobały ! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the coat!
    Stay home, Stay Safe! http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @wonky.pots

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w naszyjniku i kolczykach <3 jeśli lubisz taką wyrazistą i nieszablonową biżuterię to może biżuteria Murano z kolorowym szkłem ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.