13 kwietnia 2020

♥ OOTD: Black & white.



Dobry wieczór kochani! :) Nareszcie przygotowałam dla Was nowy zestaw, w którym, jak widać, powróciłam do klasycznego połączenia, czyli czerni i bieli. Pierwsze skrzypce gra tutaj krótki top w kropki. Z racji jego długości, postawiłam na spodnie z wysokim stanem. Poza tym, zdecydowałam się na skórzane botki na słupku, a żeby nadać też nieco rockowego charakteru, zarzuciłam ramoneskę. Całość urozmaiciłam torebką przypominającą plecak, drobnymi kolczykami oraz wyrazistą opaską. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


top - Femme Luxe (tutaj / here)
spodnie / pants - Mac (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
opaska / headband - Cropp (AW'19)
botki / boots - Wojas (AW'14; outlet; %)
kurtka / jacket - House (AW'16; %)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)















_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.