20 kwietnia 2020

♥ OOTD: JustFashionNow.



Witam serdecznie! :) Tym razem pojawiam się z nowym zestawem. Pierwsze skrzypce gra w nim puszysty sweter (link afilacyjny) zapinany na guziki na całej długości. Do takiego elementu garderoby, który dokłada kilku kilogramów, ze względu na materiał, z jakiego został wykonany, dobrałam dopasowane dżinsy z wysokim stanem. Chciałam też dodać sobie kilku centymetrów i przy okazji sprawić, żeby stylizacja wyglądała bardziej kobieco, więc wybrałam skórzane sandały na wysokim obcasie. Mimo tego, że mają 9 cm, są niesamowicie stabilne i wygodne. Poza tym, wyróżniają się solidnym wykonaniem i nowoczesnym design'em. Pozostałe dodatki, to pasująca kolorystycznie biżuteria oraz beżowa torebka z "drugiej ręki". Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego popołudnia oraz udanego tygodnia! :)


sweter / sweater - JustFashionNow.com (tutaj / here(link afilacyjny)
dżinsy / jeans - F&F (AW'19; %)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
naszyjnik / necklace - Dedicante.pl
sandały / sandal heels - Eva Minge (SS'17; %; tutaj / here)
torebka / bag - New Look (sh)











_______________________________________
* post powstał we współpracy z JustFashionNow / post arose in cooperation with JustFashionNow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.