03 kwietnia 2021

♥ OOTD: Faux fur.



Hej kochani! :) Nareszcie przygotowałam dla Was nowy zestaw. 
Pierwsze skrzypce gra w nim kurtka ze sztucznego futerka, którą pożyczyłam od mamy. Zależało mi, żeby nie przyćmić tego okrycia wierzchniego, więc jako bazę wybrałam "małą czarną", która służy mi już od kilku dobrych lat. Pozostałe dodatki, jak widać, również są w tym klasycznym kolorze. Jedynie zaszalałam z biżuterią i zdobionymi botkami, z którymi nie rozstaję się w tym sezonie. ;) Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Przy okazji, życzę zdrowych, wesołych, spokojnych Świąt Wielkanocnych, pełnych miłości i rodzinnego ciepła! :)



sukienka / dress - DressLily (SS'18)
rajstopy / tights - Gatta (Textil Market)
kolczyki / earrings - Top Secret (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kurtka / jacket - Femestage (AW'20; %)
botki / boots - Zara (AW'20; %)
torebka / bag - New Yorker (AW'20)










2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.