02 czerwca 2021

♥ Noracora review.

Hej! :) W końcu prezentuję Wam kolejne nowości od Noracora (link afilacyjny). Tym razem zdecydowałam się na słoneczne sandałki (product ID: 11911295) wykonane z zamszu. Spodobał mi się nie tylko ich kolor, ale i oryginalny design, stabilny, ciekawie zdobiony obcas oraz wiązanie. Miałam je dzisiaj pierwszy raz na sobie i jutro też zamierzam je założyć. Mam nadzieję, że będą wygodne i posłużą mi kilka sezonów. Kolejnym elementem garderoby, jaki wybrałam jest bluzka (product ID 11580275) w stylu boho. Zauroczył mnie w niej nie tylko aztecki wzór, połączenie stonowanych barw, czy krój, ale i uroczy detal w postaci frędzli, znajdujących się przy rękawach.  Niestety wykonana jest z poliestru, za czym nie przepadam, a wręcz unikam. Zamówiłam ją bo na stronie widniała informacja, że w składzie ma również bawełnę, ale rzeczywistość okazała się inna. Dlatego też, mam nadzieję, że ten produkt znajdzie nową właścicielkę. Ostatnią już rzeczą jest elegancka koszula (product ID 11588898) ze stójką, wykonana z bawełny. Ma piękne wykończenia w postaci eyelet'ów przy biuście, jak i rękawach. Poza tym, świetnie leży i jest bardzo komfortowa w noszeniu. Miałam ją na sobie już kilka razy i jestem z niej bardzo zadowolona. Nie wiem, jak Wy, ale ja mam jakiegoś hopla na punkcie białych bluzek i koszul. ;) Dajcie znać, czy coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego długiego weekend'u! :)






_____________________________________
Unlimited 20% off on orders over US$1 Code: SNS2021

____________________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.