13 czerwca 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj przybywam do Was z produktami "z drugiej ręki". Pierwszym z nich jest elegancka, nieco poważna, ale i jednocześnie modna ze względu na motyw, sukienka mini. Spodobał mi się w niej nie tylko wzór w pepitkę, ale i dopasowany krój, odpowiednia dla mojego wzrostu długość, połączenie kolorów oraz ozdobny i podkreślający talię pasek. Z tego, co sprawdziłam, w sklepie internetowym marki Dorothy Perkins już jej nie znajdziecie, ale kilka rozmiarów jest jeszcze dostępnych na stronie Amazon (tutaj). Drugą rzeczą, na jaką się skusiłam, jest kardigan w stylu boho. Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam narzutki z frędzlami. Myślę, że poniższa świetnie sprawdzi się w połączeniu z topem i szortami, ale i na plaży - zarzucona na strój kąpielowy. Kolejnym elementem garderoby jest koronkowa, elegancka i jednocześnie dziewczęca mini sukienka w żywym kolorze. To idealna opcja na wesele, poprawiny, czy inną ważną uroczystość. Dodam, że wygląda bardzo ładnie w towarzystwie drobnej biżuterii w kolorze złota. W sklepie internetowym marki Oasis jej nie znajdziecie, ale wiele rozmiarów dostępnych jest na stronie Level Three Vip (tutaj). Następnym produktem są plisowane szorty z wysokim stanem. Przypadły mi do gustu ze względu na stonowany, klasyczny kolor, lekki materiał, ale przede wszystkim dosyć długie nogawki. Nie przepadam za kusymi spodenkami, więc poniższy model jest dla mnie idealny. Wkrótce pokażę Wam z czym go zestawiłam. Ostatnią już rzeczą jest dosyć gruby, miękki w dotyku sweter w neutralnym kolorze. Oprócz tych cech, do jego zakupu przekonał mnie również krój, ciekawe wiązanie przy dekolcie i niska cena. Dajcie znać, czy coś z poniższych elementów garderoby przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy! :)

Dorothy Perkins

Cubus

Oasis

Monix

Atmosphere

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.