05 czerwca 2021

♥ OOTD: Flower power.



Witam serdecznie! :) Tym razem przygotowałam dla Was zestaw, w którym nareszcie nie zobaczycie okrycia wierzchniego. Zamiast niego króluje, kwiecista koszula "z drugiej ręki", o dziewczęcym, nieco słodkim motywie i kolorystyce. Co prawda nie jest już dostępna w sklepie internetowym, ale gdyby ktoś był zainteresowany, to znalazłam ją w lumpeksie prowadzonym online. Szczegóły znajdziecie poniżej. Wracając jednak do ubioru, jak widzicie, koszulę połączyłam z plisowaną midi o bardzo intensywnej barwie. Mimo, że jestem niska, to lubię spódnice tej długości. Chociaż wolałabym, żeby każdy tego typu model miał z boku rozcięcie. Chyba postaram się o nie u krawcowej. ;) Dodam, że dla wygody postawiłam na trampki, które służą mi już od kilku lat. Natomiast dla urozmaicenia wybrałam uroczą opaskę, torebkę, drobne kolczyki i pasek, który nie tylko zasłonił czarną gumkę spódnicy, ale i sprawił, że zestaw po prostu lepiej się prezentuje. Na koniec przyznam szczerze, że póki nie zobaczyłam kilku inspiracji w sieci, nie przeszło mi przez myśl, że róż z czerwienią może wyglądać dobrze. Co Wy myślicie na ten temat? Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)



koszula / shirt - H&M (sh; tutaj / here)
spódnica / skirt - Carry (SS'20; %; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (SS'15; %)
kolczyki / earrings - Sinsay (SS'20; %)
opaska / headband - Sinsay (AW'19)
trampki / trainers - Converse (via Zalando; tutaj / here)
torebka / bag - Banggood (SS'19; tutaj / here)








2 komentarze:

  1. Szukając stylizacji plisowaną spódnicą trafiłam do Ciebie - stylowa i bardzo młodzieńcza stylizacja. Zachwyciła mnie i dzięki Tobie zmotywuje się w końcu i kupię conversy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Cieszę się, że zestaw przypadł Ci do gustu. Co do Conversów, jak najbardziej polecam. Służą mi już jakieś trzy lata i nadal wyglądają świetnie. :) Warto ich szukać na promocji, np. na Zalando.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.