06 listopada 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Dobry wieczór kochani! :) W końcu przygotowałam dla Was zestawienie kilku ostatnich zdobyczy, pochodzących "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest dwurzędowa marynarka w kolorze głębokiej czerwieni, wykonana z grubego, porządnego materiału. Ma świetny krój, długość oraz piękne, złote guziki. Ostatnio, przy okazji wysokich, jak na tę porę temperatur, udało nam się sfotografować ją w zestawie wraz innymi  elementami garderoby. W związku z tym, na pewno taki post pojawi się na blogu. Drugą rzeczą na jaką się skusiłam, są sneakersy na platformie, zdobione wstawką o zwierzęcym wzorze. Odkąd je kupiłam i też dzięki dopisującej pogodzie, noszę je bardzo często. Są niesamowicie wygodne! Dodam, że były nowe. Ubiór z ich wykorzystaniem możecie zobaczyć w poprzednim wpisie (tutaj). Ostatnim już produktem jest lekka, zwiewana spódnica maxi, z rozcięciami po bokach. Niestety miała dwie dziury poza szwami, ale udało mi się je całkiem dobrze zszyć, więc ten defekt jest mało widoczny. Mam nadzieję, że sprawdzi się latem. Dajcie znać, czy coś z poniższych zdobyczy przypadło Wam do gustu. Życzę miłego weekend'u! :)

Classic Woman

ZJX

Atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.