19 listopada 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Hej! :) Dzisiaj mam dla Was kolejne łupy "z drugiej ręki". Pierwszym z nich jest cukierkowy płaszcz wykonany ręcznie. Oprócz dziewczęcego koloru, wyróżnia się przyjemnym w dotyku materiałem i dosyć dobrym składem - ma ponad 30% wełny. Na dodatek był nowy, z metką. Drugą rzeczą na jaką się skusiłam jest dopasowany sweter z frędzlami. Przyznam, że od dawna marzył mi się taki model. Kolejnym produktem jest golf o bardzo ciekawym kroju. Jest szeroki, ma dłuższy tył i częściowo wąskie rękawy. Na poniższym zdjęciu nie prezentuje się jakoś rewelacyjnie, ale na osobie wygląda naprawdę super. Wkrótce pokażę Wam go tutaj na blogu, jako element zestawu. Ostatnią już zdobyczą są skórzane mokasyny z frędzlami marki Kurt Geiger. Cechują się świetnym jakościowo wykonaniem oraz niewysokimi obcasami. Podobnie, jak płaszcz, również były nowe. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia oraz udanego weekend'u! :)

KappAhl


NN


C. Valentyne


Kurt Geiger

2 komentarze:

  1. O kurde ale mega rzeczy <3 Ten sweterek czarny CUDO!! Dlatego własnie uwielbiam tego typu sklepy <3
    Zajrzyj do mojego najnowszego wpisu. Myślę, że może Cię zainteresować :) U mnie pielęgnacja buzi. Coś co zmieni wygląd twarzy bez użycia skalpela :) Technologia, która zmienia cerę nie do poznania.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Super, że coś wpadło Ci w oko. Chętnie do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Pozdrawiam. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.