05 sierpnia 2022

♥ OOTD: Another babydoll.


Dobry wieczór! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z kolejną sukienką babydoll w roli głównej. Tym razem to kolorowa propozycja w drobną łączkę, pochodząca "z drugiej ręki". Z racji jej wzoru, postanowiłam dobrać do niej równie barwne dodatki. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


sukienka / dress - H&M (sh)
kolczyki / earrings - H&M (AW'15; %)
buty / sandal heels - Noracora (SS'21)
torebka / bag - Shein (sh)










________________
sukienki damskie

2 komentarze:

  1. Zestawienie bardzo ładne i eleganckie. Mam podobną sukienkę oraz nakładam bardzo często. Jest uniwersalna bo z odpowiednimi dodatkami może być sukienką elegancją jak również i codzienną. Poza tym w gorące dni w sukienkach jest mi zdecydowanie najwygodniej.

    Sandały jednak noszę bardziej w stylu sportowym. Jest mi w takich wygodniej, jak również lepiej mi się chodzi na długie spacery https://www.butomaniak.pl/pol_m_Marki_-B-_Birkenstock-853.html

    Polubilam szczególnie model Birkenstock Arizona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Ja akurat wolę bardziej eleganckie, na obcasie.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.