08 sierpnia 2022

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Hej! :) Nareszcie prezentuję Wam kolejne perełki "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest kamizelka z domieszką wełny, która zachwyciła mnie swoją kolorystyką, zdobieniem w postaci frędzli oraz modnym krojem. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w połączeniu z czarną lub białą koszulą oversize oraz spodniami typu rurki. Jak tylko zrobi się trochę chłodniej, to bardzo chętnie w nią wskoczę. Jeśli spodobał Wam się ten produkt, to znajdziecie go na platformie Allegro (tutaj i tutaj). Następnymi zdobyczami są letnie sukienki midi. Zielona jest nieco luźna i ma rozcięcie z tyłu, natomiast biała jest idealnie dopasowana, a swoją szydełkową tkaniną wbija się w aktualne trendy. Ostatnim już elementem garderoby są spodnie. Dresowe, ze ściągaczami u dołu, w pięknym, morelowym kolorze kupiła mi mama. Na pewno przydadzą mi się na co dzień, kiedy przyjdzie już jesień. Natomiast dżinsy są właśnie po mamie. Założyła je raz i stwierdziła, że to nie jej typ. Mają wysoki stan, postrzępione nogawki i dopasowany krój. Dla mnie są idealne. :) Mam nadzieję, że któraś z poniższych rzeczy przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)

Stradivarius

Zara | NN

Primark | River Island

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.