29 października 2022

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.


Dobry wieczór! :) W końcu przygotowałam dla Was post z bardziej sezonowymi produktami "z drugiej ręki". Pierwszym z nich jest cienki, dopasowany sweter z dobrym składem (m.in. wiskoza, bawełna, wełna). Skusiłam się na niego nie tylko ze względu na wymienione cechy, ale i klasyczny kolor oraz modne, urocze falbany, które nadają mu dziewczęcego charakteru. Poza tym, przyda mi się do pracy. Drugą rzeczą jest oversize'owy płaszcz z obniżoną linią ramion i równie świetnym składem (ponad 50% wełny). Zwrócił moją uwagę z racji swojego fasonu, długości i stonowanej barwy. Mam nadzieję, że podobają Wam się dzisiejsze zdobycze. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)

F&F

H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.