29 listopada 2022

♥ OOTD: Casual elegant.


Hej! :) W końcu prezentuję Wam nowy zestaw. W klasycznej, stonowanej kolorystyce, ale za to z mieszanką stylu codziennego i eleganckiego. Bazą jest tutaj swetrowa bluza z domieszką wełny, która jest miękka, wygodna w noszeniu i bardzo ciepła. Dobrałam do niej dżinsy z wysokim stanem, a na wierzch zarzuciłam wełniano-kaszmirowy płaszcz "z drugiej ręki". By nieco rozjaśnić cały ubiór, postawiłam na szarą torebkę i botki, które pożyczyłam od mamy. Mam nadzieję, że podoba Wam się to połączenie. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy! :)


sweter / sweater - H&M (sh)
dżinsy / jeans - Mohito (SS'20; %)
kolczyki / earrings - Zaful (AW'18)
buty / botki - Bershka (via TK Maxx; %)
płaszcz / coat - Heine (sh)
torebka / bag - Bodenschatz (via TK Maxx; inny kolor / other color)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.