12 listopada 2022

♥ "Z drugiej ręki": czarne koszule. / Black shirts from second hand.



Cześć! :) Nareszcie pojawiam się z "nowościami z drugiej ręki", które tak naprawdę dostałam. Podczas ostatnich wizyt w jednym z sh nic ciekawego nie znalazłam, ani też nie miałam na tyle czasu by zrobić sobie rundkę po kilku innych tego typu miejscach. W związku z tym, sh przyszedł do mnie. ;) Przyniósł mi czarne koszule, idealne do pracy. Pierwsza z nich jest w nieco dziewczęcym, uroczym stylu. Wszystko za sprawą falbany u dołu, jak i przy rękawach. Myślę, że świetnie sprawdzi się w połączeniu z dopasowanymi dżinsami typu rurki, czy getrami. Natomiast druga ma spory rozmiar, ale super wygląda jako oversize. Została wykonana z bawełny, jest długa i ma ciekawe wiązania przy rękawach. Widzę ją spiętą szerokim, skórzanym paskiem taliowym i w połączeniu z legginsami z zapiętką lub rozcięciami z przodu. To by było na tyle, więc do następnego. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

Shein

Boohoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.