08 grudnia 2022

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Cześć! :) Dzisiaj pojawiam się z nowościami z sieciówek. Pierwszą z nich jest mały, ale pojemny plecak wykonany ze skóry licowej. Wypatrzyłam go już we wakacje, ale jego cena była jak dla mnie za wysoka. Ostatnio sprawdziłam, czy coś się w tej kwestii nie zmieniło i okazało się, że plecak jest przeceniony. Na dodatek w Mikołajki objęty był dodatkowym, 20% rabatem, więc tym bardziej się skusiłam i zrobiłam sobie prezent. :) Jest niesamowicie zgrabny, ma odpinane, regulowane szelki i usztywniony tył, dzięki czemu jest wygodny w noszeniu. Minus dla marki za to, że po raz kolejny dostaję lekko przybrudzony, bądź przetarty miejscowo produkt. Bardzo mi się nie podoba to, że robiąc zakupy w sklepie internetowym, co niektórym wydaje się, że nie widząc klienta, można mu wszystko wcisnąć. Skoro kupuję rzecz pełnowartościową, to takiej też oczekuję. Nawet jeśli jest ona znacznie przeceniona. Wracając jednak do głównego tematu, drugim elementem garderoby jest bawełniana koszulka, którą dostałam od brata. Aktualnie też jest na promocji i na dodatek znajdziecie ją w kilku znanych sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, np. Peek & Cloppenburg, czy Zalando. Kolejnym zakupem są kapcie ze sztucznego futra. Bardzo lubię ten model, zwłaszcza, że już kilka par się u mnie sprawdziło. Do tej pory miałam jasne, więc sięgnęłam jeszcze po czarne. Następnym produktem jest skórzany pasek, który dorwałam w świetnej cenie w kampanii na Zalando Lounge. Poniżej zostawiam Wam link do standardowego Zalando, ale tam cena jest dwa razy wyższa. Ostatnią już nowością jest stylowy kalendarz. Posiada elastyczną gumkę, tasiemkę do zaznaczania, kopertę, notatnik, miesięczny planer oraz zakładki. W tym roku korzystam dokładnie z tego samego typu, który różni się tylko okładką. Jestem z niego bardzo zadowolona, więc przygotowałam się już na nowy rok, sięgając po kolejny. Szczerze go polecam, bo jest solidny i kosztuje mniej niż 10 zł. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy. :)


plecak / backpack - Wojas (tutaj / here

koszulka / T-shirt - Calvin Klein (via House of Fraser; tutaj / here)
kapcie / slippers - Carry (inny kolor tutaj / other color here)


pasek / belt - Zign (via Zalando Lounge; tutaj / here)


kalendarz / calendar - Action

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.